Din Varukorg
SKADADE OCH SAKNADE VAROR
MOTTAGNING
- Det är alltid kundens ansvar att kontrollera att leveransen stämmer överens med beställningen vid mottagning.
- Skulle varorna vara skadade eller saknas, måste kunden omedelbart meddela detta till transportören genom en friformad skriftlig anmälan på fraktsedeln eller motsvarande samt först efter detta underteckna leveransen som mottagen. samt informera Egrillen.se inom tre dagar från det att varorna mottagits.
Avhämtning av gods
Vid eventuell avhämtning av godsen, måste avsändaren se till att varorna ligger på pall och tillräckligt förpackade, så att de är hållbara för returfrakt och att avsändarens adressuppgifter tydligt är utskrivna. Avhämtning sker på vardagar under kontorstid och DHL Freight bestämmer tidpunkten i överenstämmelse med avsändaren.
TRANSPORTÖREN
DHL
Kundtjänst
Ring DHL Kundservice på följande telefonnummer:
Tel: 0771-345 345
Måndag- Fredag 08.00-18.00
VI I EGRILLEN
Egrillen.se
Kundtjänst: 046–703 698 338
epost: info@egrillen.se
GARANTI
Egrillen.se följer naturligtvis konsumentköplagen och har minst sex månaders garanti på alla varor.
Egrillen.se lämnar i de flesta fall samma garantier som våra leverantörer dvs. ett års garanti.
Garantin gäller inte vid; olyckshändelse efter att du mottagit varan, vanvård, onormal användning av varan.
Enligt konsumentköplagen kan du reklamera ett tillverkningsfel på varan upp till tre år efter inköp. Den e-postbekräftelse du erhåller vid beställning gäller som kvitto.
Egrillen.se
epost: info@egrillen.se